måndag 11 juli 2011

Jag är väderfixerad. Jag tittar upp i skyn mest hela dagarna för att se vilket håll molnen går åt. Kommer det bli mulet? Regn ikväll? Åska? Imorgon då, hur verkar det bli då? Herregud kan man inte bara vara och njuta av lediga dagar även om solen går i moln någon timma?
Imorgon åker vi nedåt Skåne i en vecka och jag vet redan att det ska regna på torsdag i de trakterna.










Ovan bilder från koloniområdet.



Jag blev så där själaglad då jag fann en gammal korsett på loppis. Äntligen liksom! Okej jag har haft den liggande i klorin några timmar sedan handtvättat den. Inte för att jag ska ha den på mig, men det är lite snuskigt med gamla kläder på nåt sätt.

Vi syns om någon vecka eller så.
Kram kram.

3 kommentarer:

  1. Hello goding!

    Härligt somrigt inlägg. Din fina koloni är så mysig verkligen. Korsetten är jättefin, visst är det LYCKA när man finner ngt man letat länge efter...:)

    Må gott i sommaren!
    KRAM Loellan

    SvaraRadera
  2. Du är nog knappast ensam, man vill ju liksom bara ha fint väder på sommaren (möjligtvis lite regn på natten), så det klart man blir lite nojig!

    väldigt snygga bilder!

    /Frida

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart koloniområde! Ett riktigt litet paradis.
    Hoppas Skåne visar sig från sin bästa sida! (Då är det ett paradis på jorden här också!)
    /Anna-Karin

    SvaraRadera