torsdag 12 maj 2011

Strax jobbnatt igen.

Vaknade vid 16-tiden och har efter det befunnit mig i en seg dimma. Känns som jag är bakfull men icke, känns bara så ibland när jag jobbat natt. Ska snart åka iväg för ett jobbpass till men sedan LEDIG över helgen. Det suger i loppistarmen men plånboken är tunn. Alla pengar går till kollot men jag skulle verkligen behöva göra i ordning min lilla balkong också ( den man ser på headerbilden).

Nedan ett uppstyrt stilleben bara för att få en vacker bild. Önskar det var gin och tonic - då skulle jag druckit upp det direkt efter bilden tagits. Mumsfilibaba säger jag. Kanske något sådant kan fukta strupen i helgen?


Om vi inte hörs innan: Ha en trevlig helg!

Solpuss!

4 kommentarer:

  1. Ja du är inte ensam.Skulle vilja ha tjock plånbok nu och bara shoppa......Underbar bild.Ha nu en bra natt på jobbet och en trevlig ledig helg.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Det är när plånboken är tunn som man hittar så mycket man vill ha, fast en liten loppis kan du gå på. Ser väldigt läskande och gott ut, och en gin och tonic tar jag gärna till helgen också om jag hade.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ser verkligen läskande ut på bilden! I helgen tror jag jag ska fukta strupen med Champagne (eller nått billigare alternativ).

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  4. Hej! håller med här suger det oxå i loppis tarmen... men våren är en kostsam tid! önskar dig en fin helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera