torsdag 25 juli 2013

Folkes Torsby-buske


Jag älskar denna buske!! Folke tycker inte om den alls utan närmast fnyser åt den. Men är den inte vacker?




Folke är vår kolonigranne och han kan allt om odling, växter, sorter osv osv. En bra att ha gubbe helt enkelt!

Detta har varit den bästa sommaren på många år. Vi gör inget särskilt men åker ändå hit och dit och sover lite här och lite där. Packar och packar om. Fiffi hon bara hänger med i farten liksom. Mellan varven söker jag ensamheten som är så viktig för mig.

Men gud vad lite jag har att säga nu för tiden.
Men ha det allra bäst i sommarens slutspurt.

Kramen.

3 kommentarer:

  1. Hallo!
    Åhhh jag tycker den ser fin ut ja!
    Härlig färg på grenarna,
    Vad heter den?
    Önskar dej en fin Helg!
    Kramar I massor
    Kathrine

    SvaraRadera
  2. Men inte fattade jag att Du var Du när ni var i butiken, du skulle ju ha talat om vem du var!!!! Hoppas ni fick några riktigt fina dagar i Hjo och ha en fortsatt trevlig sommar.

    Kram Marie

    Ps. Din lilla gullunge är verkligen hur söt som helst, som en liten docka!

    SvaraRadera