torsdag 10 maj 2012

Har tankat

Nu har jag vilat, tankat och fyllt på mina förråd och min tank med "rätt" bensin. Koloni-säsongen har börjat och i sakta mak hamnar lök och fröer där de ska vara. Jord har lukrats upp och komposterna har fått sig en omgång.
Tösabiten växer och magen står ut som en trut. Jodå, nu har vi inhandlat det som behövs. Lite mer kläder behövs förstås.
Hela familjen väntar och längtar efter att få se vad det är för någon liten person därinne. Bara några veckor kvar nu,,,,,,


,,,,och tills hon kommer ska jag fortsätta tanka på med det jag behöver - god mat, glass, goda vänner, bra vänner, riktiga vänner, växter, solsken, mammor, pappor, syskon, symaskinen, sängen och mina barn och min sambo.

Pussar och kramar!

6 kommentarer:

  1. Låter härligt!!
    Och vilken härlig bild!
    Och bara några veckor kvar, så spännande!
    Hoppas du får en fin helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Men gud så snyggt,gillar gamla bensin pumpar!!!!
    Stor kram
    Ninni

    SvaraRadera
  3. Låter helt underbart!!
    Spännande, tänk bara några veckor till... :)
    Fortsätt att tanka och njuuuut..

    Härlig bild!!

    Kramar Tina

    SvaraRadera
  4. Du är bara så himla härlig !Snygg gammal bensinpump.Ha det gott goa du ,Bamssekramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig pump...:) Och det hela låter så spännande....tänk en liten människa som kommer snart ♥
    Torsdagskramar från Maria

    SvaraRadera
  6. Det är skönt att få tanka ibland ;o) Just nu har jag så mycket energi så att det både räcker och blir över. Lägger mig sent och vaknar redan kl 5 och ligger och funderar på alla projekt dagen ska innehålla. Helt galet!!! När jag väl slappnar av somnar jag på studs ;O)))
    Det måste vara vårrus!!! :o)

    Skönt att höra att du o lilltjejen har det bra. Spännande att snart få se henne!
    Njut av långhelgen och vårsol!
    Kramisar
    Ulrika

    SvaraRadera